breda university of applied sciences

BUas Logo

Breda University of Applied Sciences (BUas) is een kleinschalige en internationale hogeschool met zo’n 7.000 studenten. Vernieuwing, duurzaamheid en sociale verbondenheid zijn belangrijke thema’s in onze opleidingen.

Naast bacheloropleidingen en voltijd masteropleidingen, biedt BUas drie deeltijd masteropleidingen aan voor professionals: Executive Master Media Innovation, Executive MBA Imagineering en Master Strategic Events Management.

Door de succesvolle combinatie van theorie en praktische toepassing in een multiculturele samenstelling van studenten en een internationaal team van docenten, leer je strategische vaardigheden, probleemgericht denken en innoveren, om voorop te lopen in jouw sector. BUas heeft een groot en internationaal netwerk van organisaties, universiteiten en alumni, waarmee je samenwerkt in projecten uit het werkveld.

• Master

• Breda