hogeschool leiden

Hogeschool Leiden

Wil jij een carrièrestap maken? Zoek je meer verdieping in jouw vakgebied? Of wil je juist je expertise verbreden? Hogeschool Leiden helpt  jou om je ook tijdens je professionele carrière te blijven ontwikkelen. Met persoonlijke begeleiding en de flexibiliteit die je nodig hebt kun je je talenten verder uitbouwen.  We bieden relevant, geaccrediteerd en kwalitatief hoogstaande bij-, na- en omscholingen aan voor professionals op het gebied van Life Sciences, Gezondheid & Welzijn, Veiligheid, Onderwijs en Duurzaamheid. Binnen onze kleinschalig georganiseerde hogeschool vinden wij het belangrijk dat jij je als professional gehoord, gezien èn gekend voelt. Niet voor niets worden we al jaren bekroond als beste hoger opleider van de Randstad.