hogeschool saxion

Saxion_logo

Verdiepen, verbreden of switchen van carrière? Saxion biedt een uitgebreid aanbod aan hbo-opleidingen en scholingsmogelijkheden. Volg de studie waar je altijd van droomde of ontwikkel jouw kennis en vaardigheden met een cursus of enkele modulen. Studeren in deeltijd in combinatie met werk en privé kan een uitdaging zijn. Daarom zorgt Saxion voor persoonlijke begeleiding en flexibel onderwijs met een mix van online en fysieke bijeenkomsten. In het deeltijdonderwijs staan vraagstukken uit jouw eigen relevante praktijkomgeving centraal. Jouw verse kennis en skills pas je dus meteen toe in de dagelijkse praktijk. Onze docenten komen uit het werkveld en helpen je graag om theorie, praktijk en innovatie te verbinden.