hogeschool viaa

Hogeschool Viaa

Hogeschool Viaa is een kleinschalige hogeschool in Zwolle. We vinden persoonlijk contact belangrijk en dat houdt in dat je begeleiding op maat kunt verwachten. We bieden verschillende routes aan, zodat onze nascholing voor iedereen toegankelijk is. We werken samen, onderzoeken en adviseren de beroepspraktijk in verschillende domeinen: onderwijs, zorg, welzijn, theologie, management en bestuur. Onze expertise ligt in het bevorderen van de samenwerking tussen deze domeinen om zo de beroepspraktijk te vernieuwen en te verbeteren.

Zingeving en bezieling zitten in het DNA van onze hogeschool en zijn een leidraad voor ons handelen. Wij zien onze studenten en cursisten als unieke personen en zijn verheugd dat we mogen bijdragen aan hun persoonlijke en professionele groei.

Contact en info

• Master