commerciële economie

• Niveau: Bachelor
  • Taal: nl

Over Commerciële Economie

Je bent al actief op de arbeidsmarkt en je hebt ruime werkervaring opgebouwd. Met de opleiding Hbo Commerciële Economie deeltijd volg je een opleiding waarbij je jouw werkervaring meteen kan inzetten.
KLM, Coca-Cola, Apple. Merken die staan als een huis. Dat commerciële succes is geen toeval. Het is het werk van gedreven, commercieel geschoolde mannen en vrouwen. Mensen die weten aan welke producten en diensten de markt behoefte heeft, hoe ze aansprekende reclame maken, via welke kanalen ze moeten verkopen en tegen welke prijs.

Kies je voor de deeltijdopleiding Commerciële Economie, dan leer je alles over marketing en sales. Ook weet je na Hbo Commerciële Economie wat nodig is om een ijzersterk merk neer te zetten.

HAN University of Applied Sciences

Meer over HAN University of Applied Sciences

Waarom kies je als werkende voor HAN University of Applied Sciences?

Persoonlijk
Als student word je gezien en gehoord. We bieden persoonlijke begeleiding, en daar beginnen we meteen mee: in de vorm van een persoonlijk intakegesprek. Welke stap wil je zetten en wat heb je daarvoor nodig?

Praktijkgericht
Je profiteert van actuele kennis uit de praktijk. Die doen we op door voortdurend samen met bedrijven en organisaties uit onze regio praktijkgericht onderzoek uit te voeren.

Docenten
Onze docenten houden voortdurend de laatste ontwikkelingen in hun vak bij. Je volgt je lessen dan ook bij experts, die hun sporen in hun vakgebied hebben verdiend.

Netwerk
Tijdens je studie wissel je niet alleen ervaring uit met vakgenoten, je komt via het HAN-netwerk in contact met onderzoekers en innovaties, studie- en loopbaanbegeleiders en adviseurs die je kunnen ondersteunen om je eigen onderneming op te zetten.