elektrotechniek

• Alkmaar

Over Elektrotechniek

We hoeven jou niet uit te leggen wat we allemaal aan elektrotechniek te danken hebben. En ook deze branche is volop in beweging: binnenkort rijdt het merendeel van de Nederlandse autobezitters elektrisch, om maar iets te noemen. Als elektrotechnisch ingenieur geef je vorm aan deze ontwikkelingen, bedenk je nog slimmere of efficiëntere toepassingen en heb je dus concreet impact op het dagelijks leven van heel veel mensen. Met de studie Elektrotechniek word jij een professional die daar graag een bijdrage aan levert.

Je hebt al een mbo-diploma (niveau 4) Elektrotechniek en je wilt doorgroeien in je vakgebied. In je huidige baan zoek je misschien verdieping, of je voelt je aangetrokken tot een uitdagendere functie. Je hebt affiniteit met automatisering, robotica en techniek. Je wilt meer inzicht verkrijgen in technische en bedrijfskundige processen. Je wilt meer verantwoordelijkheden, en je wilt doorgroeien, bijvoorbeeld naar een leidinggevende of adviserende functie. Je kunt prima individueel uit de voeten, maar je werkt net zo graag in een team. Je bent handig, ambitieus, precies en nieuwsgierig. Je legt de lat voor jezelf graag hoog, en je deinst er niet voor terug om jezelf flink uit te dagen.

Aanmelden kan tot

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.