• Middelburg

• Niveau: Bachelor

Over HBO-ICT

ICT wordt een steeds complexer en crucialer onderdeel binnen bedrijven. Klanten verwachten meer en meer van digitale technieken. Automatisering wordt belangrijker. En data speelt een steeds grotere rol. Er wordt daarom ook meer gevraagd van ICT’ers. Met de deeltijdopleiding HBO-ICT ontwikkel jij je nog verder in de richting van de ICT-professional van de toekomst.

ICT-professional

Het is daarom belangrijk dat je als ICT’er ook beschikt over bijvoorbeeld communicatie- en onderzoeksvaardigheden. Je moet kunnen:

• meedenken met de eindgebruiker
  • keuzes verantwoorden aan de klant
  • samenwerken met afdelingen zoals marketing en personeelszaken

Tijdens deze opleiding verdiep je je daarom onder meer in projectmanagement.

Daarnaast willen steeds meer bedrijven een efficiencyslag maken op het gebied van automatisering. Verschillende en vaak verouderde processen, zoals bestel- en inkoopprocessen, moeten op elkaar aansluiten. En denk aan klantgedrag dat automatisch omgezet moet worden naar werkbare data. Na het volgen van deze deeltijdopleiding beschik je over het benodigde niveau om de complexiteit van automatisering te doorgronden.

Je verdiept je, naast automatisering, ook in clouddiensten. Essentiële kennis waarmee je na de opleiding een meer uitvoerende of juist adviserende rol op je kunt nemen. Wat voor functie het best bij jou past, ontdek je tijdens de opleiding.

Hogeschool Zeeland

Meer over HZ University of Applied Sciences

Vind een specifiek opleidingsaanbod voor werkenden bij HZ. Met locaties in Vlissingen en Middelburg is HZ voor heel Zuidwest-Nederland goed bereikbaar. Kies voor HZ als je:

- een persoonlijke benadering en goede begeleiding belangrijk vindt
- een officieel erkend diploma wil behalen
- je professioneel wilt ontwikkelen. Leer wat jouw goede kwaliteiten zijn en hoe je dit inzet in je werk
- je netwerk wilt vergroten. Medestudenten delen ervaringen en inspireren
- je kennis wilt verdiepen en je praktijkgericht wilt leren
- een goede balans tussen studie, werk en privéleven wilt

We zijn trots dat HZ al jaren in de landelijke top 3 van beste hogescholen in de Keuzegids staat.