integrale veiligheidskunde

• Rotterdam

Over Integrale Veiligheidskunde

Je wilt niet zomaar iets betekenen voor de samenleving; je wilt bijdragen waar het écht telt. Veiligheid wordt steeds belangrijker. Daarom worden mensen zoals jij dat ook; hbo-professionals die veiligheid kunnen creëren zijn hard nodig. Met de opleiding Integrale Veiligheidskunde kun jij straks die verantwoordelijkheid op je nemen. Je wordt opgeleid om beleid te maken, risicovolle situaties te controleren of met crises om te gaan.

Je werkt al in de veiligheidsbranche en je wilt doorgroeien naar een naar een hogere functie. Of misschien wil je je wel omscholen om in deze branche te kunnen werken. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, bent precies, gedisciplineerd en betrouwbaar. Je communiceert gemakkelijk. Je stelt hoge eisen aan jezelf en aan een ander, en je gaat goed om met opbouwende kritiek. Zowel in een team als individueel kun je goed uit de voeten. En boven alles speel je graag een rol in het vergroten van het gevoel van veiligheid in de samenleving. Herken jij jezelf hierin? Dan is de deeltijdopleiding Integrale Veiligheidskunde iets voor jou.

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.