marketing management associate degree

• Den bosch

• Niveau: Associate Degree

Over Marketing Management Associate degree

Tijdens de deeltijdopleiding Marketing Management Associate degree ontdek je alles over marketing en sales. Je leert hoe je klanten overtuigt en hun behoeften peilt.
Je werkt als verkoper of hebt een baan als medewerker verkoop binnendienst. Daarbij wil je doorgroeien in de commercie. Je leert bij de opleiding Marketing Management Associate degree deeltijd welke tools je dagelijks kunt inzetten om de marketing- en salesdoelstellingen van een bedrijf te behalen.

Tijdens de Associate degree Marketing Management krijg je een inleiding in marketing en sales. Je leert verkoop- en accountplannen ontwikkelen, calculeren en schriftelijk communiceren. Daarbij ontdek je hoe je functioneert in een operationeel-tactische omgeving. Je verdiept je in online marketing, marktonderzoek en projectmanagement. Ook spijker je jouw Engels bij tot B2-niveau.

De opleiding Marketing Management Ad staat midden in het bedrijfsleven. Samen met partners uit het werkveld zorgen we voor de ontwikkeling en uitvoering van het onderwijs. De docenten komen uit de beroepspraktijk. Bovendien is de opleiding kleinschalig en persoonlijk. Naast de deeltijdopleiding Associate degree kun je ook kiezen voor de Bachelor deeltijdopleiding Commerciële Economie. Deze deeltijdopleiding rond je af in 4 jaar.

Avans Hogeschool

Meer over Avans Hogeschool

Je overweegt om een van onze praktijkgerichte hbo-opleidingen te gaan volgen. Je hebt een leuke baan, maar je wilt méér. Je wilt je blijven ontwikkelen. Doorgroeien in je werk. Je kennis verdiepen. Een carrièreswitch maken. Dan ben je bij Avans Hogeschool aan het juiste adres!

Wij bieden zowel voltijd- als deeltijdopleidingen binnen verschillende vakgebieden aan. Voor studenten die ambitieus én idealistisch zijn, met een ‘hands-on-mentaliteit’. Van finance en management tot zorg en onderwijs. En je hebt keuze uit een 2-jarige Associate degree, een 4-jarige bachelor of een 1 of 2-jarige master. Ben je op zoek naar gerichte vakkennis, maar 2 of 4 jaar in de schoolbanken zie je niet zitten? Dan zijn onze cursussen van 10 of 20 weken iets voor jou. Avans zet je op voorsprong, je leven lang. Dat is wat wij de wereld brengen.