master leraar algemene economie

• Groningen

• Niveau: Master

Over Master Leraar Algemene Economie

Kies je voor de master Leraar Algemene Economie van NHL Stenden Hogeschool, dan kies je voor een flexibele studie waar je jouw eigen visie op het onderwijs en jouw vakgebied ontwikkelt.
Je studeert bij ons aan een opleiding die is afgestemd op de landelijke eisen en hoog staat aangeschreven in de Nationale Studentenenquête (NSE). Je studeert in Groningen en wordt hier vakinhoudelijk, vakdidactisch en pedagogisch bekwaam. Daarnaast ga je aan de slag met je eigen onderzoekende vaardigheden, waardoor je ontwikkelt tot die professional die het onderwijs en zichzelf continu verbetert.
In kleine groepen leer je van én met elkaar. Door deze setting en het flexibele karakter van de opleiding, zijn er veel mogelijkheden tot maatwerk. Na afronding van de master ben je bevoegd om in de bovenbouw van de havo en het vwo, en het vavo les te geven. Daarnaast ben je volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen het (school)vak en de vakdidactiek.

NHL Stenden

Meer over NHL Stenden

Ben je toe aan een verandering? Wil je doorgroeien in je werk, je carrière een boost geven of meer verdieping of expertise brengen in wat je doet?

Bij NHL Stenden volg je een opleiding die bij jouw ontwikkelbehoefte en persoonlijke situatie past. Of het nu een kortdurende cursus of een opleiding van een paar jaar is.  Alles kan. Je volgt de opleiding in deeltijd of duale vorm (studeer op je werk). Zodat je jouw studie optimaal kan combineren met je werk én je thuissituatie. Je breidt je expertise uit en past nieuwe kennis direct toe. In samenwerking met een interessant netwerk van  docenten, studenten, onderzoekers en professionals werk je aan uitdagende opdrachten uit de praktijk.

Jij bent aan zet, de mogelijkheden zijn eindeloos!