master social work

Deze opleiding wordt aangeboden in samenwerking met:

• Leeuwarden

• Niveau: Master

Over Master Social Work

Word een change agent en innoveer het sociaal domein

In deze master ontwikkel je je tot een stevige sociaal professional die zorgt dat de stem van (kwetsbare) mensen beter doordringt in de praktijk én beleid, in een steeds complexer en dynamischer samenleving. Tijdens de master Social Work werk je aan een vraagstuk bij je eigen organisatie. Denk hierbij aan de versterking van sociaal werk in vraagstukken over ongelijkheid, participatie, zorg, leefbaarheid, institutioneel racisme, armoede, schulden, polarisatie, huiselijk geweld, eenzaamheid, uitsluiting. Je leert hoe je regie kunt nemen in een veranderproces en anderen kunt inspireren. De masteropleiding Social Work is een joint degree, dit betekent dat we de opleiding samen met de Hanzehogeschool Groningen verzorgen. De leslocaties zijn daarom in Groningen en Leeuwarden.

NHL Stenden

Meer over NHL Stenden

Ben je toe aan een verandering? Wil je doorgroeien in je werk, je carrière een boost geven of meer verdieping of expertise brengen in wat je doet?

Bij NHL Stenden volg je een opleiding die bij jouw ontwikkelbehoefte en persoonlijke situatie past. Of het nu een kortdurende cursus of een opleiding van een paar jaar is.  Alles kan. Je volgt de opleiding in deeltijd of duale vorm (studeer op je werk). Zodat je jouw studie optimaal kan combineren met je werk én je thuissituatie. Je breidt je expertise uit en past nieuwe kennis direct toe. In samenwerking met een interessant netwerk van  docenten, studenten, onderzoekers en professionals werk je aan uitdagende opdrachten uit de praktijk.

Jij bent aan zet, de mogelijkheden zijn eindeloos!