opleiding tot leraar basisonderwijs

Over Opleiding tot leraar Basisonderwijs

Is een baan in het basisonderwijs al langer je droom? Wil je toch die ene wense vervullen: kinderen van al die onmisbare tools voorzien die ze in de toekomst nodig zullen hebben? Maak deze droom waar door in Zwolle de Lerarenopleiding Basisonderwijs in deeltijd te volgen. Want wellicht werk je al of zijn er andere redenen waarom je niet fulltime kunt studeren. De Lerarenopleiding Basisonderwijs in deeltijd biedt je precies die kans en leidt je op tot innovatieve leerkracht. Kortom, zo word jij toch nog die juf of meester die je altijd al wilde zijn!

Deze opleiding is ook via zij-instroom te volgen. Heb jij een hbo- of wo-diploma en een aantal jaren werkervaring op zak, maar wil je iets anders? Word leraar in het basisonderwijs via zij-instroom en bereid kinderen voor op hun toekomst. Kijk voor meer informatie op www.windesheim.nl/opleidingen/deeltijd/bachelor/lerarenopleiding-basisonderwijs-pabo-via-zij-instroom-zwolle

Meer weten over deze opleiding? Wij ontmoeten jou graag op onze open avond. Meer informatie op www.windesheim.nl/professionals/open-avond-studeren-in-deeltijd

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.