theologie

Over Theologie

Ben jij nieuwsgierig naar wat anderen beweegt en wil je je verdiepen in bronnen van religie en levensbeschouwing? Houd je je graag bezig met zingevingsvraagstukken op het gebied van geloof, cultuur en samenleving? Lijkt het je mooi om mensen te begeleiden bij levensvragen? Dan is de deeltijdopleiding Hbo Theologie in Zwolle écht iets voor jou! Als hbo-theoloog zijn er veel beroepsmogelijkheden. Je kunt gaan werken als pastoraal werker, jongerenwerker of in inloophuizen. Maar werken als geestelijk verzorger in verzorgings- of verpleeghuizen is ook mogelijk. Evenals het opstarten van een eigen onderneming, bijvoorbeeld als ritueelbegeleider.

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.