associate degree pedagogisch educatief professional

• Den haag

Over Associate degree Pedagogisch Educatief Professional

Wil je doorgroeien in je functie, en wil je geen hbo-opleiding van 4 jaar volgen? Werk je al een tijdje in de kinderopvang of het onderwijs en wil jij jouw kennis verdiepen en verrijken? Zoek je meer uitdaging in je werk? Dan is de Associate degree Pedagogisch Educatief Professional (Ad PEP) in deeltijd iets voor jou!

Na afronding van de studie ben je een pedagogisch educatief professional. Je kunt een krachtige leer- en ontwikkelomgeving creëren voor kinderen van 0 tot 12 jaar, waarin de doorgaande ontwikkeling van het kind centraal staat. Je hebt pedagogische en didactische kennis over de ontwikkeling van kinderen tussen de 0 en 12 jaar en kunt ze begeleiden. Ook kun je samenwerken met een team van collega’s en externe partijen, collega’s coachen en communiceren met ouders en verzorgers.

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.