associate degree sociaal financiële dienstverlening

• Den haag

Over Associate degree Sociaal Financiële Dienstverlening

Mensen moeten van de overheid steeds meer zelf hun geld verdienen. Hun eigen ziektekosten en woning betalen, bijvoorbeeld. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Steeds meer mensen in Nederland hebben schulden en dat heeft grote gevolgen. Voor henzelf, maar ook voor de bedrijven en organisaties bij wie die schulden openstaan. Wil jij deze mensen en organisaties helpen? Leer dan in deze opleiding alles over het recht, financiën en hulpverlening. Jij zorgt straks dat mensen en bedrijven weer financieel gezond zijn!

Jij:

• hebt een achtergrond in een financiële functie, maar je mist het sociale aspect nu nog in je werk. Jij wilt graag mensen helpen;
  • werkt al in een sociaalgeoriënteerde baan, maar bent toe aan een volgende stap in jouw carrière. Het hebben van relevante werkplek is geen vereiste om te starten met de opleiding;
  • houdt van hard werken en overzicht creëren – en in dat laatste ben je ook goed in de meer ingewikkelde situaties.

Jij hebt je altijd al thuis gevoeld in het ondersteunen van mensen en organisaties door ze overzicht en inzicht te bieden. En door naar hun verhalen te luisteren. Ontwikkel dat talent verder in deze opleiding. Dan kun je straks fulltime gaan doen waar jouw hart ligt! Neem je levenservaring mee en bewaak je eigen grenzen terwijl je een ander echt helpt.

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.