bedrijfskunde

Over Bedrijfskunde

Met de deeltijdopleiding Bedrijfskunde word je opgeleid tot een allround adviseur of manager met kennis van bedrijfskunde, management, economie en recht.

Je wordt een onmisbare schakel die afdelingen en mensen met elkaar verbindt, de samenwerking optimaliseert en besluiten neemt. Met een open en brede blik leer je te kijken naar veranderingen van bedrijven en hun omgeving. Het onderwijs dat je volgt is flexibel en modulair. Je bepaalt zelf waar en wanneer je studeert. Na de opleiding ben je een zelfbewuste professional met een visie op ontwikkelingen en trends van nu, straks en later.

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.