bouwtechnische bedrijfskunde

Over Bouwtechnische Bedrijfskunde

Heb je interesse in de managementkant van de bouw? En ben je ondernemend en communicatief vaardig? Dan zit je goed bij Bouwtechnische Bedrijfskunde (BTB)!
Bij de opleiding Bouwtechnische Bedrijfskunde leer je hoe een bedrijf in elkaar steekt én krijg je de technische van de bouwwereld mee. Een combinatie van management en technologie dus. Met deze kennis kun jij straks een bouwproject goed begeleiden. Daarnaast leer je wat er leeft in de markt en wat belangrijk is voor je klant.

De theorie pas je al gelijk in het eerste jaar toe in de praktijk. Je werkt aan actuele projecten uit de bouwwereld en door stage te lopen, weet je precies wat je op de werkvloer kunt verwachten! Je doet mee aan ten minste 1 internationaal project, waarbij je een week lang gaat samenwerken met studenten uit andere landen.

Na de opleiding Bouwtechnische Bedrijfskunde kan je bijvoorbeeld projectleider in de bouw, werkvoorbereider of inkoopmanager worden.

Meld je aan vóór 15 augustus. Kijk op Saxion.nl/toelating voor de meest actuele info!

Saxion

Meer over Hogeschool Saxion

Verdiepen, verbreden of switchen van carrière? Saxion biedt een uitgebreid aanbod aan hbo-opleidingen en scholingsmogelijkheden. Volg de studie waar je altijd van droomde of ontwikkel jouw kennis en vaardigheden met een cursus of enkele modulen. Studeren in deeltijd in combinatie met werk en privé kan een uitdaging zijn. Daarom zorgt Saxion voor persoonlijke begeleiding en flexibel onderwijs met een mix van online en fysieke bijeenkomsten. In het deeltijdonderwijs staan vraagstukken uit jouw eigen relevante praktijkomgeving centraal. Jouw verse kennis en skills pas je dus meteen toe in de dagelijkse praktijk. Onze docenten komen uit het werkveld en helpen je graag om theorie, praktijk en innovatie te verbinden.