business it & management

• Niveau: Bachelor
  • Kosten: €6456 per jaar

Over Business IT & Management

De deeltijdopleiding Business IT & Management geeft je instrumenten om processen in een organisatie te verbeteren via informatietechnologie. Op een duurzame manier voor bedrijf, mens en maatschappij.
Met Business IT & Management deeltijd groei je door in de ICT-sector. In je huidige werk of een nieuwe richting. Als business IT-manager help je organisaties hun diensten en bedrijfsprocessen duurzaam te verbeteren, met de inzet van informatie- en communicatietechnologie. Jij verbindt het strategisch management, de gebruiker en ICT.

De hbo Business IT & Management deeltijd biedt je een unieke combinatie van bedrijfskunde en ICT. Je maakt kennis met de vele werkgebieden van deze disciplines. Je leert hoe je bedrijfsprocessen met ICT verbetert. Je leert de taal van het strategisch management, de gebruikers en ICT spreken. Ook ontwikkel je je op het gebied van management, communicatie en methodisch handelen.

De studie staat hoog aangeschreven, is kleinschalig en persoonlijk. De sfeer is goed en open. Als student heb je direct contact met de docenten, die ervaring hebben in het werkveld. De opleiding Business IT & Management sluit nauw aan op de praktijk. Je combineert werkplekleren met online lessen en contactonderwijs. Daarin maak je je eigen keuzes. Je docenten en begeleiders helpen je daarbij. Na deze managementopleiding heb je volop kansen op de arbeidsmarkt.

Avans Hogeschool

Meer over Avans Hogeschool

Je overweegt om een van onze praktijkgerichte hbo-opleidingen te gaan volgen. Je hebt een leuke baan, maar je wilt méér. Je wilt je blijven ontwikkelen. Doorgroeien in je werk. Je kennis verdiepen. Een carrièreswitch maken. Dan ben je bij Avans Hogeschool aan het juiste adres!

Wij bieden zowel voltijd- als deeltijdopleidingen binnen verschillende vakgebieden aan. Voor studenten die ambitieus én idealistisch zijn, met een ‘hands-on-mentaliteit’. Van finance en management tot zorg en onderwijs. En je hebt keuze uit een 2-jarige Associate degree, een 4-jarige bachelor of een 1 of 2-jarige master. Ben je op zoek naar gerichte vakkennis, maar 2 of 4 jaar in de schoolbanken zie je niet zitten? Dan zijn onze cursussen van 10 of 20 weken iets voor jou. Avans zet je op voorsprong, je leven lang. Dat is wat wij de wereld brengen.