docent muziek op maat

• Enschede

• Niveau: Bachelor

Over Docent Muziek op Maat

Wil je muziekdocent worden en ben je al in het bezit van een bachelordiploma op het gebied van muziek óf het docentschap? Dan kun je in een verkort traject worden opgeleid tot Docent Muziek met eerstegraads lesbevoegdheid in Enschede.

In het kort:

· Afhankelijk van je vooropleiding kun je middels een verkort traject je eerstegraads lesbevoegdheid halen. Ook voor ckv en kunst algemeen.

· Omdat je niet fulltime studeert, is deze opleiding goed te combineren met een baan of stage.

· Je wordt opgeleid tot een inspirerende docent die de muzikale identiteit van leerlingen weet te versterken.

· Toekomstbestendig onderwijs: we bieden je ruime kennis en middelen op het gebied van muziektechnologie.

· Door ons uitgebreide netwerk van educatieve en culturele partners, kunnen studenten kiezen uit veel verschillende stageplekken.

· Als muziekdocent ben je breed inzetbaar. Alle afgestudeerden van de opleiding vinden binnen een jaar een vaste baan.

Kijk voor meer informatie op https://www.artez.nl/opleidingen/docent-muziek-op-maat-bachelor-enschede

ArtEZ University of the Arts

Meer over ArtEZ University of the Arts

Voor artistieke verdieping, een eerstegraads lesbevoegdheid of als je bijvoorbeeld het roer om wilt gooien, kun je bij ArtEZ terecht voor opleidingen in theater & dans, art & design en muziek. Zowel masteropleidingen als bacheloropleidingen in deeltijd en op maat en diverse cursussen.

Aansluitend op jouw leerbehoefte en agenda vind je bij ArtEZ:
-    Verdieping van je vak: de nieuwste ontwikkelingen, verdieping van kennis en nieuwe inspiratie.
-    Gerenommeerde docenten, die vaak ook een eigen artistieke praktijk hebben.
-    Verbreding van je horizon: vergroot je netwerk en ontdek nieuwe aspecten van je vak én van jezelf.
-    Docentenopleidingen. Haal je je eerstegraads lesbevoegdheid, waarmee je ook het vak CKV mag geven.
-    Vloeiende overgang naar nieuw vakgebied. Je stageplek kan ook jouw nieuwe werkplek zijn!