hbo-rechten

• Rotterdam

Over HBO-Rechten

Inwoners weten waar ze staan, wie ze zijn en waar ze recht op hebben. Mensen zijn tegenwoordig beter geïnformeerd dan ooit. Daarom kijken we in de samenleving kritisch naar hoe het recht werkt en naar de mensen die het recht toepassen en de rechtvaardigheid bewaken. Juristen moeten een goede juridische kennisbasis hebben, maar ook communicatief, organisatorisch én digitaal sterk zijn. Het recht verandert en daarin mee kunnen groeien is belangrijker dan ooit. De opleiding HBO-Rechten leidt jou op tot de juridische professional die daartoe in staat is.

In de baan die je nu hebt, zoek je misschien verdieping. Of je hebt je altijd al tot een juridische functie aangetrokken gevoeld en je hebt nu de kans om te gaan studeren.

Jij:

• bent maatschappelijk betrokken;
  • hebt een goed gevoel voor taal;
  • analyseert de situatie voor je een oordeel hebt;
  • zoekt liever eerst iets op voordat je een antwoord roept;
  • hebt oog voor detail en nuance;
  • houdt van de dynamiek van de juridische wereld;
  • deinst er niet voor terug in korte tijd veel informatie te verwerken.

Herken jij jezelf hierin? Dan is de opleiding HBO-Rechten geschikt voor jou!

Aanmelden kan tot

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.