management associate degree

Over Management Associate degree

Avans Hogeschool

Meer over Avans Hogeschool

Je overweegt om een van onze praktijkgerichte hbo-opleidingen te gaan volgen. Je hebt een leuke baan, maar je wilt méér. Je wilt je blijven ontwikkelen. Doorgroeien in je werk. Je kennis verdiepen. Een carrièreswitch maken. Dan ben je bij Avans Hogeschool aan het juiste adres!

Wij bieden zowel voltijd- als deeltijdopleidingen binnen verschillende vakgebieden aan. Voor studenten die ambitieus én idealistisch zijn, met een ‘hands-on-mentaliteit’. Van finance en management tot zorg en onderwijs. En je hebt keuze uit een 2-jarige Associate degree, een 4-jarige bachelor of een 1 of 2-jarige master. Ben je op zoek naar gerichte vakkennis, maar 2 of 4 jaar in de schoolbanken zie je niet zitten? Dan zijn onze cursussen van 10 of 20 weken iets voor jou. Avans zet je op voorsprong, je leven lang. Dat is wat wij de wereld brengen.