industriële automatisering en robotica

Over Industriële Automatisering en Robotica

Heb jij een basis in de techniek en wil je graag doorgroeien in jouw werk? Met onze Associate degree Industriële Automatisering en Robotica in Zwolle start jij jouw carrière pas echt op en ben jij na 2 jaar dé expert op het gebied van automatisering van machines en systemen. Op hbo-niveau ga je aan de slag met het ontwerpen, programmeren, inregelen en onderhouden van geautomatiseerde systemen. Zodat al die systemen precies gaan doen wat ze horen te doen en productieprocessen vlekkeloos verlopen.

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.