master digitale technologie

Over Master Digitale Technologie

Volg jij digitale technologische ontwikkelingen op de voet? En vind jij het interessant om te zien hoe deze ontwikkelingen onze samenleving beïnvloeden? Dan is de Master Digitale Technologie iets voor jou! Digitale technologie biedt veel potentie als het gaat om het oplossen van grote maatschappelijke uitdagingen, bijvoorbeeld bij goede en betaalbare zorg voor iedereen of de energietransitie. Deze master leidt je op tot een digitale technologie professional die innovatieve digitale tools bouwt die van toegevoegde waarde zijn in ons dagelijks leven.

Tijdens deze master leer je om een echt succesvol digitaal product te bouwen, omdat:

• je door de ogen van de gebruiker leert kijken naar wat echt belangrijk is;
  • je de ontwikkeling van digitale technologie procesmatig leert aan te pakken;
  • je digitale technologie realiseert die effectief is en impact kan maken en daarmee waarde creëert voor organisatie en samenleving;
  • je samenwerkt met verschillende disciplines.

Tijdens deze master leer je hoe je het ontwerp- en ontwikkelproces van digitale technologie organiseert en aanstuurt. Digitale technologie ontwikkel je met een bepaald doel, zoals gedragsverandering of waardecreatie. We leiden jou op om kritisch te kijken naar de impact en het doel van digitale technologieontwikkeling. Naast relevante kennis en vaardigheden, staan werken in teamverband en persoonlijke ontwikkeling centraal.

Hanze

Meer over Hanze

Wil je naast je baan verder leren, omscholen naar een ander beroep, of zoek je een training voor je medewerkers?

Blijf je ontwikkelen met de Hanze. Met opleidingen, trainingen en cursussen die aansluiten op jouw praktijk, direct toepasbaar zijn in je werk en inspelen op de uitdagingen en ontwikkelingen in onze regio en jouw werkveld. Je leert van en met elkaar en krijgt volop mogelijkheden om te leren van ervaren docenten en je medestudententen. Zo zorgen we ervoor dat jij vol vertrouwen vooruit kunst of een nieuwe stap kunt maken.

Jouw ontwikkelvraag is bij ons startpunt; het antwoord erop vullen we samen met  je in. Zodat je de opleiding niet alleen kunt combineren met jouw werk maar ook met jouw privésituatie. Want je wilt immers niet alleen vol overtuiging aan de opleiding beginnen, maar deze ook met net zoveel plezier afronden.

Benieuwd naar jouw mogelijkheden? We gaan graag met jou in gesprek.