interdisciplinary business professional

Over Interdisciplinary Business Professional

Organisaties en bedrijven staan voor grote uitdagingen. Niemand kan nog om digitalisering, duurzaamheid en circulariteit heen. Bovendien staan maatschappelijke uitdagingen niet op zichzelf, maar beïnvloeden en versterken ze elkaar.

• Zie jij meerwaarde in het realiseren van innovaties in samenwerking met mensen buiten je eigen afdeling en professie?
  • Heb je ideeën over de manier waarop jouw organisatie voortvarend kan reageren op de impact van bijvoorbeeld de digitale transformatie of de overgang naar een duurzame bedrijfsvoering?
  • Wil je als manager je professionele ervaring aanvullen met verdiepende bedrijfskundige kennis op het gebied van ondernemerschap, innovatie en thema’s als duurzaamheid, globalisering en digitale transformatie?
  • Ben je zelf ondernemer en wil je een complex vraagstuk in je bedrijf op een impactvolle, vernieuwende wijze aanpakken?

Voor professionals en managers die een volgende stap in hun loopbaan willen zetten, biedt de Hanzehogeschool Groningen een unieke, tweejarige deeltijdmaster aan: de Interdisciplinary Business Professional, gericht op Ondernemerschap & Innovatie, voor ondernemende professionals die het verschil willen maken. De masteropleiding is ook bijzonder interessant als je als ondernemer concreet aan de slag wil met complexe vraagstukken waarmee je effectieve innovaties voor je bedrijf realiseert.

Hanze

Meer over Hanze

Wil je naast je baan verder leren, omscholen naar een ander beroep, of zoek je een training voor je medewerkers?

Blijf je ontwikkelen met de Hanze. Met opleidingen, trainingen en cursussen die aansluiten op jouw praktijk, direct toepasbaar zijn in je werk en inspelen op de uitdagingen en ontwikkelingen in onze regio en jouw werkveld. Je leert van en met elkaar en krijgt volop mogelijkheden om te leren van ervaren docenten en je medestudententen. Zo zorgen we ervoor dat jij vol vertrouwen vooruit kunst of een nieuwe stap kunt maken.

Jouw ontwikkelvraag is bij ons startpunt; het antwoord erop vullen we samen met  je in. Zodat je de opleiding niet alleen kunt combineren met jouw werk maar ook met jouw privésituatie. Want je wilt immers niet alleen vol overtuiging aan de opleiding beginnen, maar deze ook met net zoveel plezier afronden.

Benieuwd naar jouw mogelijkheden? We gaan graag met jou in gesprek.