master fysiotherapie en innovatie in beweegzorg

Over Master Fysiotherapie en Innovatie in Beweegzorg

Wil jij breder en kritisch leren kijken naar de uitdagingen waar de fysiotherapie voor staat? De aanzienlijke groei van de zorgvraag, het veranderende zorglandschap en de vraag om passende zorg (Integraal Zorgakkoord) vragen immers om vernieuwingen in de (fysiotherapeutische) zorg. Wil jij deze vernieuwingen in jouw werkomgeving realiseren? En wil je je, naast de patiëntenzorg, verder ontwikkelen op het gebied van innoveren, interprofessioneel samenwerken, projectmatig werken en regie nemen? Dan is deze master iets voor jou!

De Master fysiotherapie en innovatie in beweegzorg is een bekostigde opleiding. Je betaalt het wettelijk vastgestelde collegegeld.

Hogeschool Utrecht

Meer over Hogeschool Utrecht

Doorgroeien of carrièreswitch? Bij ons volg je praktijkgericht onderwijs dat is afgestemd op jouw ambities en agenda.

Centraal gelegen in de meest competitieve regio van Europa

Flexibel leren in je eigen tempo

Praktijkgericht onderwijs afgestemd op jouw behoeften