leren en innoveren (master)

Over Leren en Innoveren (master)

Onderwijskundige verandervraagstukken spelen in veel organisaties. Wil jij het verschil maken in jouw organisatie door het aanpakken van een onderwijskundig verandervraagstuk? De voortrekkersrol pakken op het gebied van leren en innoveren binnen jouw onderwijsomgeving? Zodat je zelf kunt bijdragen aan inhoudelijk onderbouwde innovaties die leiden tot duurzame veranderingen? Volg dan de Master Leren en Innoveren (MLI)!

Voor wie

Deze master is voor iedereen die bij een organisatie werkt waar leren en veranderen centraal staan. Voor ambitieuze onderwijsprofessionals, binnen en buiten schoolorganisaties. Zoals HRM’ers en HRD’ers, onderwijsadviseurs en zelfstandig adviseurs (zzp’ers) in alle sectoren waar onderwijs een belangrijke rol speelt. De master is er ook voor docenten in het PO, VO, MBO, HBO en WO.

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.