sociaal werk

• Vlissingen

• Niveau: Associate Degree

Over Sociaal Werk

Hoe kun je kwetsbare mensen in onze samenleving zo goed en zelfstandig mogelijk laten leven? Welke technische hulpmiddelen zijn inzetbaar om de zorg te ontlasten? Word jij de verbindende factor die met alle betrokkenen op zoek gaat naar innovatieve toepassingen voor een gezonde leefomgeving? Kies voor de opleiding Sociaal Werk!

Hogeschool Zeeland

Meer over HZ University of Applied Sciences

Vind een specifiek opleidingsaanbod voor werkenden bij HZ. Met locaties in Vlissingen en Middelburg is HZ voor heel Zuidwest-Nederland goed bereikbaar. Kies voor HZ als je:

- een persoonlijke benadering en goede begeleiding belangrijk vindt
- een officieel erkend diploma wil behalen
- je professioneel wilt ontwikkelen. Leer wat jouw goede kwaliteiten zijn en hoe je dit inzet in je werk
- je netwerk wilt vergroten. Medestudenten delen ervaringen en inspireren
- je kennis wilt verdiepen en je praktijkgericht wilt leren
- een goede balans tussen studie, werk en privéleven wilt

We zijn trots dat HZ al jaren in de landelijke top 3 van beste hogescholen in de Keuzegids staat.