master of science leisure and tourism studies

• Breda

• Niveau: Master
  • Opleidingsvorm: Voltijd
  • Taal: en
  • Kosten: €2530 per jaar

Over Master of Science Leisure and Tourism Studies

Heb jij een WO-bachelor degree van een Nederlandse of buitenlandse universiteit? Of heb je aan BUas de WO-bachelor Leisure studies of Tourism afgerond, of de premaster Strategic Business Management and Marketing of Leisure and Tourism Studies? Kijk dan eens naar de Master of Science Leisure and Tourism Studies!

Mensen hebben steeds meer opties om hun vrije tijd te besteden. Omdat onze vrije tijd steeds complexer wordt hebben we afgestudeerden nodig die begrijpen wat er binnen de vrijetijds- en toerisme-industrie gebeurt. In deze WO-master leer je vanuit verschillende wetenschappelijke disciplines naar Leisure en Toerisme te kijken. Hierbij staan de onderzoeksthema’s Experience & Storytelling en Placemaking & Events centraal.

Breda University of Applied Sciences

Meer over Breda University of Applied Sciences

Breda University of Applied Sciences (BUas) is een kleinschalige en internationale hogeschool met zo’n 7.000 studenten. Vernieuwing, duurzaamheid en sociale verbondenheid zijn belangrijke thema’s in onze opleidingen.

Naast bacheloropleidingen en voltijd masteropleidingen, biedt BUas drie deeltijd masteropleidingen aan voor professionals: Executive Master Media Innovation, Executive MBA Imagineering en Master Strategic Events Management.

Door de succesvolle combinatie van theorie en praktische toepassing in een multiculturele samenstelling van studenten en een internationaal team van docenten, leer je strategische vaardigheden, probleemgericht denken en innoveren, om voorop te lopen in jouw sector. BUas heeft een groot en internationaal netwerk van organisaties, universiteiten en alumni, waarmee je samenwerkt in projecten uit het werkveld.