pedagogiek

• Amsterdam

Over Pedagogiek

De deeltijdopleiding Pedagogiek leidt jou op tot een brede pedagogische hbo-professional met de laatste kennis over jeugd en opvoeding. Tijdens de opleiding leer je je te verplaatsen in de leefwereld van kinderen en jongeren. Ook leer je om samen te werken met andere professionals en om creatieve oplossingen te bedenken om mensen in hun omgeving zo goed mogelijk te helpen. Als vakbekwaam pedagoog ga je persoonsgericht te werk, ben je transparant, werk je methodisch en resultaatgericht. Dat combineer je met deskundige oordeelsvorming vanuit een onderzoekende houding.

Ons onderwijsprogramma is flexibel ingericht, zodat jij zelf de regie kunt nemen over je opleiding. Je werkt thuis, op je werkplek en op de hogeschool aan leeruitkomsten. Wil jij het verschil maken voor kinderen en jongeren? Ben je zelfstandig en wil je leren en werken combineren? Dan is onze deeltijdopleiding Pedagogiek iets voor jou!

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.