social work

Over Social Work

Als sociaal werker kom je op voor kwetsbare mensen. Je zorgt ervoor dat zij straks binnen onze samenleving (nog) beter tot hun recht komen. Jij leert hoe je een bijdrage levert aan een leefbare en vitale samenleving die alle mensen de kans biedt om écht mee te doen en er bij te horen. Dat betekent dat je leert hoe je iemand kunt helpen en steunen. Met jouw werk ondersteun en versterk je mensen en zorg je dat zij (weer) de controle over hun leven krijgen. Op welke manier je dat het allerbeste doet? Daar leer je van alles over in de deeltijdopleiding Social Work in Zwolle.

Kies je voor de deeltijdopleiding Social Work? Dan kies je voor een flexibele opleiding. Jij bepaalt zelf waar en wanneer je studeert, welke leeractiviteiten je inzet en voor welke vorm van toetsing je kiest. Een studiecoach helpt je bij het maken van keuzes. Je bouwt verder op wat jij als professional al weet en je zet alle opgedane kennis meteen in je eigen praktijk in. Zo bouw je aan je eigen toekomst én aan de toekomst van anderen.

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.