master verloskunde (joint degree)

Deze opleiding wordt aangeboden in samenwerking met:

• Maastricht

Over Master Verloskunde (joint degree)

Verdiep je nu nóg meer in de verloskunde met onze tweejarige deeltijd master. Zo kun je werken als verloskundige én verder studeren. Daarna ligt de weg voor je open om de regie te nemen op verschillende gebieden. Denk bijvoorbeeld aan het invoeren van plannen voor een betere gezondheid van moeder en kind. Of misschien sta je wel aan het roer om de nieuwste inzichten in de praktijk te brengen. Je leert hoe je wetenschap nog meer kunt inzetten. Zo kun je straks actief je steentje bijdragen aan de vele werkgroepen in de geboortezorg. Of misschien begin je wel met je promotieonderzoek als je je master op zak hebt.

Goed om te weten: we geven onze master samen met Hogeschool Inholland en Hogeschool Rotterdam. Dat betekent dat je op verschillende plekken in het land les krijgt naast de wekelijkse online lessen.

Zuyd Professional

Meer over Zuyd Hogeschool

Zuyd Professional helpt professionals verder in hun carrière en persoonlijke ontwikkeling op de vakgebieden: Management & Leiderschap, Gezondheidszorg & Welzijn, ICT & Techniek en Professionele Vaardigheden. Onze benefits zijn:

- Dichtbij: altijd les op een van de vier locaties: Heerlen, Maastricht, Sittard en Roermond (of incompany) met medestudenten en docenten, waardoor persoonlijk contact vanzelfsprekend wordt.
- Vakkundige docenten met ervaring in de praktijk: Theorie en praktijk sluiten naadloos op elkaar aan.
- Kleinschalige groepen met oog voor groei en behoeften van iedere deelnemer.
- Afwisselend en vernieuwend aanbod, aansluitend op de behoeften uit de regio.
- Zuyd Hogeschool als gerenommeerd en geaccrediteerd onderwijsinstituut, onderbouwd door onderzoek en wetenschap en erkend aanbieder van opleidingen.