• Vlissingen

• Niveau: Associate Degree
  • Taal: nl

Over Sport

Jij brengt graag mensen in beweging. Jong én oud. Je wil plezier in je werk en kunt goed lesgeven of aansturen. In de Associate degree (Ad) opleiding Sport leer je hoe je nieuw sport- en beweegaanbod ontwikkelt én uitvoert. Je leert hoe je kansen benut, aanbod vernieuwt en organisaties en mensen samenbrengt.

Vergroot jouw waarde en kansen

Bedrijven zoeken steeds meer vernieuwende, ondernemende organisatoren en uitvoerders van sportactiviteiten. In deze opleiding leer je hoe je kansen en knelpunten herkent en benut. En hoe je samenwerkt en nieuw aanbod ontwikkelt. Dit vergroot jouw kansen op de arbeidsmarkt en/of meerwaarde bij jouw huidige werkgever.

Word jij de ondernemende sportexpert?

Hogeschool Zeeland

Meer over HZ University of Applied Sciences

Vind een specifiek opleidingsaanbod voor werkenden bij HZ. Met locaties in Vlissingen en Middelburg is HZ voor heel Zuidwest-Nederland goed bereikbaar. Kies voor HZ als je:

- een persoonlijke benadering en goede begeleiding belangrijk vindt
- een officieel erkend diploma wil behalen
- je professioneel wilt ontwikkelen. Leer wat jouw goede kwaliteiten zijn en hoe je dit inzet in je werk
- je netwerk wilt vergroten. Medestudenten delen ervaringen en inspireren
- je kennis wilt verdiepen en je praktijkgericht wilt leren
- een goede balans tussen studie, werk en privéleven wilt

We zijn trots dat HZ al jaren in de landelijke top 3 van beste hogescholen in de Keuzegids staat.