technische bedrijfskunde

• Niveau: Bachelor
  • Taal: nl

Over Technische Bedrijfskunde

Bedrijven zijn continu op zoek naar manieren om door middel van innovatie sneller, goedkoper en beter te produceren en daardoor de concurrentie een slag voor te blijven.
De deeltijdopleiding Technische Bedrijfskunde is een brede, sterk praktijkgerichte opleiding. Zo krijg je les van docenten uit de praktijk en werk je samen met je medestudenten aan opdrachten, vaak gericht op het analyseren en vernieuwen van processen in je eigen werkomgeving. Naast het standaardprogramma kun je je kennis verbreden of verdiepen via een keuzeminor. Deze minor kun je in overleg met je studiecoach binnen of buiten NHL Stenden kiezen. Zo geef je zelf richting aan je studie.

Als technisch bedrijfskundige ben je een allrounder die organisaties verbetert vanuit het perspectief van techniek, mensen en processen. Je bent breed inzetbaar: van projecten tot onderzoek en van planning tot inkoop en logistiek.

NHL Stenden

Meer over NHL Stenden

Ben je toe aan een verandering? Wil je doorgroeien in je werk, je carrière een boost geven of meer verdieping of expertise brengen in wat je doet?

Bij NHL Stenden volg je een opleiding die bij jouw ontwikkelbehoefte en persoonlijke situatie past. Of het nu een kortdurende cursus of een opleiding van een paar jaar is.  Alles kan. Je volgt de opleiding in deeltijd of duale vorm (studeer op je werk). Zodat je jouw studie optimaal kan combineren met je werk én je thuissituatie. Je breidt je expertise uit en past nieuwe kennis direct toe. In samenwerking met een interessant netwerk van  docenten, studenten, onderzoekers en professionals werk je aan uitdagende opdrachten uit de praktijk.

Jij bent aan zet, de mogelijkheden zijn eindeloos!