technische bedrijfskunde

• Vlissingen

• Niveau: Associate Degree

Over Technische Bedrijfskunde

Tijdens de deeltijdopleiding Technische Bedrijfskunde leer je techniek, management en economie zo in te zetten dat je in staat bent productieprocessen te verbeteren of organisaties winstgevend of milieuvriendelijker te maken.

Naast je interesse in techniek, bedenk je graag slimme oplossingen op zowel het technische als het bedrijfskundige vlak. Je bent een duizendpoot en je kunt in diverse sectoren van een organisatie aan de slag. Of het nou bij de planning, inkoop, productie of distributie is. Je bent een probleemoplosser die zonder moeite productiemiddelen en processen (her)ontwerpt, verbetert en optimaliseert door toepassing van technologie, economie en organisatiekunde.

Ben jij toe aan een volgende stap in je loopbaan en wil je meer dan alleen operationele werkzaamheden doen? Met de Associate degree-opleiding Technische Bedrijfskunde in deeltijd word je opgeleid tot een technisch professional die breed inzetbaar is.

Hogeschool Zeeland

Meer over HZ University of Applied Sciences

Vind een specifiek opleidingsaanbod voor werkenden bij HZ. Met locaties in Vlissingen en Middelburg is HZ voor heel Zuidwest-Nederland goed bereikbaar. Kies voor HZ als je:

- een persoonlijke benadering en goede begeleiding belangrijk vindt
- een officieel erkend diploma wil behalen
- je professioneel wilt ontwikkelen. Leer wat jouw goede kwaliteiten zijn en hoe je dit inzet in je werk
- je netwerk wilt vergroten. Medestudenten delen ervaringen en inspireren
- je kennis wilt verdiepen en je praktijkgericht wilt leren
- een goede balans tussen studie, werk en privéleven wilt

We zijn trots dat HZ al jaren in de landelijke top 3 van beste hogescholen in de Keuzegids staat.