verpleegkunde

Over Verpleegkunde

Tijdens de deeltijdopleiding Verpleegkunde in Almere leiden we je (met zorg) op tot een opmerkzame, altijd onderzoekende en vakbekwame verpleegkundige op hbo-niveau mét compassie. Je leert hoe je werkt vanuit meerdere rollen en hoe je jouw denken en handelen als verpleegkundige deskundig onderbouwt. Ook ga je aan de slag met het ontwikkelen en toepassen van innovatieve methodes.

Jij bepaalt bij deze flexibele hbo-opleiding Verpleegkunde in deeltijd, die je combineert met een baan in de praktijk, zélf wanneer je studeert, welke leeractiviteiten je inzet, maar bijvoorbeeld ook voor welke vorm van toetsing je kiest. Met een MBOV of een hbo/wo opleiding kun je vrijstellingen verwachten waarmee je modules krijgt gevalideerd en de opleiding sneller kunt afronden. In het intakegesprek krijg je daar op maat informatie over.

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.