advanced health informatics practice (master)

Over Advanced Health Informatics Practice (master)

Hoe maken we optimaal gebruik van de mogelijkheden van ICT om de gezondheids- en welzijnszorg te verbeteren? Daar ga jij straks het antwoord op vinden. Gezondheid en welzijn is te ingewikkeld voor ICT-professionals, en ICT is te ingewikkeld voor professionals in de gezondheidszorg en welzijn. De Advanced Health Informatics Practitioner is de professional die die twee met elkaar verbindt bij informatiserings- en innovatieprojecten binnen de (gezondheids)zorg.

De Master Advanced Health Informatics Practice (AHIP) is voor professionals die zich willen ontwikkelen tot advanced practitioner op het snijvlak van (gezondheids)zorg, welzijn en ICT. De opleiding is geschikt voor belangstellenden uit verschillende sectoren binnen gezondheidszorg en welzijn.

Hogeschool Inholland

Meer over Hogeschool Inholland

Bij Hogeschool Inholland kun je kiezen uit diverse (flexibele) bacheloropleidingen, associate degree-, master- en post-hbo-opleidingen. Met ons rijke opleidingsaanbod verdeeld over acht locaties in de Randstad, zijn we groot als kennisinstelling en klein genoeg om elkaar echt te zien. Met de kennis en ervaring die jij meebrengt kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen jouw ambities te realiseren. Of dit nu gaat om jouw persoonlijke ontwikkeling, vakkennis en vaardigheden, doorgroeien of juist een carrièreswitch. Wij dagen jou uit om jezelf te blijven ontwikkelen.