• Leeuwarden

• Niveau: Bachelor

Over HBO-ICT

Kies je voor HBO-ICT van NHL Stenden Hogeschool, dan kies je voor een opleiding waarbij je leert door te doen. Theorie die je leert pas je direct toe in de praktijk, vaak voor echte bedrijven.
Bij ons staat persoonlijke aandacht en werken met de nieuwste technologie centraal. Hierbij word je begeleid door gepassioneerde topdocenten die hun strepen hebben verdiend in het werkveld. Onze opleiding gaat verder dan techniek alleen. Je wordt opgeleid tot bedrijfskundige met verstand van ICT, processen, organisatietalent en mensenkennis. Je combineert jouw technisch inzicht en creativiteit om met de meest efficiënte oplossingen te komen. De ICT-sector verandert razendsnel, maar dat vind jij een spannende uitdaging. En of je nu aan de slag gaat als organisatieadviseur, applicatieontwikkelaar, consultant of informatieanalist; na de opleiding ben jij klaar om het verschil te maken!

NHL Stenden

Meer over NHL Stenden

Ben je toe aan een verandering? Wil je doorgroeien in je werk, je carrière een boost geven of meer verdieping of expertise brengen in wat je doet?

Bij NHL Stenden volg je een opleiding die bij jouw ontwikkelbehoefte en persoonlijke situatie past. Of het nu een kortdurende cursus of een opleiding van een paar jaar is.  Alles kan. Je volgt de opleiding in deeltijd of duale vorm (studeer op je werk). Zodat je jouw studie optimaal kan combineren met je werk én je thuissituatie. Je breidt je expertise uit en past nieuwe kennis direct toe. In samenwerking met een interessant netwerk van  docenten, studenten, onderzoekers en professionals werk je aan uitdagende opdrachten uit de praktijk.

Jij bent aan zet, de mogelijkheden zijn eindeloos!