human resource management

Over Human Resource Management

Wil jij jouw carrière in Human Resource Management een impuls geven? En jezelf verdiepen in HRM-vraagstukken? Met de deeltijdopleiding Human Resource Management investeer je duurzaam in jouw carrière, met direct rendement. Alles wat je leert tijdens deze opleiding, pas je direct toe in je werk.

Hogeschool van Amsterdam

Meer over Hogeschool van Amsterdam

Deze tijd vraagt erom dat je een leven lang blijft leren. Maar hoe doe je dat? Hoe ontwikkel je jezelf? Hoe daag je jezelf uit? Hoe blijf je relevant? Een opleiding of cursus kan de oplossing zijn. De Hogeschool van Amsterdam (HvA) helpt je om de juiste keuze te maken.

Kennisinstituut
Onderwijs en onderzoek komen samen bij de HvA. Inhoud van onderwijs is gekoppeld aan vragen uit het werkveld, innovatie en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt.

Midden in de praktijk
De praktijk van de HvA is die van de grote stad. Amsterdam is laboratorium, werkplaats en inspiratiebron.

Studentsucces
Werk en studie combineren is niet eenvoudig. Je kunt rekenen op begeleiding en ondersteuning.