• Heerlen

• Niveau: Associate Degree

Over ICT

Slimme apps waarmee je je huishouden regelt: van de thermostaat en de tv tot verlichting en de koelkast. Of software die op basis van data patronen herkent, analyseert en vervolgens acties hieraan koppelt. Denk aan je Netflix-suggesties op basis van wat je graag kijkt. Gaat jouw hart hier sneller van kloppen? Zie jij het wel zitten om een bijdrage te leveren aan dit soort slimme toepassingen? Dan is de opleiding tot Software Engineer jou op het lijf geschreven.

Zuyd Professional

Meer over Zuyd Hogeschool

Zuyd Professional helpt professionals verder in hun carrière en persoonlijke ontwikkeling op de vakgebieden: Management & Leiderschap, Gezondheidszorg & Welzijn, ICT & Techniek en Professionele Vaardigheden. Onze benefits zijn:

- Dichtbij: altijd les op een van de vier locaties: Heerlen, Maastricht, Sittard en Roermond (of incompany) met medestudenten en docenten, waardoor persoonlijk contact vanzelfsprekend wordt.
- Vakkundige docenten met ervaring in de praktijk: Theorie en praktijk sluiten naadloos op elkaar aan.
- Kleinschalige groepen met oog voor groei en behoeften van iedere deelnemer.
- Afwisselend en vernieuwend aanbod, aansluitend op de behoeften uit de regio.
- Zuyd Hogeschool als gerenommeerd en geaccrediteerd onderwijsinstituut, onderbouwd door onderzoek en wetenschap en erkend aanbieder van opleidingen.