jazz & pop

• Taal: en
  • Kosten: €2530 per jaar

Over Jazz & Pop

Succesvol musiceren en werk naar de wereld brengen betekent tegenwoordig méér dan talent hebben en je instrument beheersen: het werkveld is voortdurend in ontwikkeling en verhalen vragen om een nieuwe presentatie. Ontwikkel je eigen visie, sound en stijl als professioneel musicus en curator met de tweejarige Engelstalige Master Jazz & Pop in Zwolle.

• Leer pionieren, inspireren en raken: Ontdek hoe je met verschillende – en nieuwe – doelgroepen communiceert en hoe je je tot hen kunt verhouden
  • Ontwikkel je als professional: Je creëert en verbreedt je  werkomgeving en innoveert het muzikale werkveld.
  • Doe onderzoek in een interdisciplinaire setting: Je werkt samen met andere masterstudenten van het conservatorium in het Performance Lab: een unieke omgeving gericht op creativiteit, onderzoek en performance.
  • Leer het van de beste: Je wordt begeleid door docenten en begeleiders met hands-on ervaring en actuele vakkennis.
  • Verleg de grenzen van muziek: Je verkent nieuwe benaderingen van muziek en breidt het werkveld uit met hernieuwde relevantie.
  • Traditioneel en experimenteel: Je krijgt praktijkgericht en pragmatisch onderwijs, en volgt vakken die zowel traditioneel als experimenteel zijn.
ArtEZ University of the Arts

Meer over ArtEZ University of the Arts

Voor artistieke verdieping, een eerstegraads lesbevoegdheid of als je bijvoorbeeld het roer om wilt gooien, kun je bij ArtEZ terecht voor opleidingen in theater & dans, art & design en muziek. Zowel masteropleidingen als bacheloropleidingen in deeltijd en op maat en diverse cursussen.

Aansluitend op jouw leerbehoefte en agenda vind je bij ArtEZ:
-    Verdieping van je vak: de nieuwste ontwikkelingen, verdieping van kennis en nieuwe inspiratie.
-    Gerenommeerde docenten, die vaak ook een eigen artistieke praktijk hebben.
-    Verbreding van je horizon: vergroot je netwerk en ontdek nieuwe aspecten van je vak én van jezelf.
-    Docentenopleidingen. Haal je je eerstegraads lesbevoegdheid, waarmee je ook het vak CKV mag geven.
-    Vloeiende overgang naar nieuw vakgebied. Je stageplek kan ook jouw nieuwe werkplek zijn!