master educational leadership

• Zwolle

• Niveau: Master

Over Master Educational Leadership

Wil je excelleren als schoolleider en opbrengstgericht leiderschap effectief inzetten? Dan is de Master Educational Leadership iets voor jou.

De Master Educational Leadership (MEL) is ontwikkeld om de professionalisering van schoolleiders te verdiepen. Deze master biedt naast theoretische verdieping ook onderzoeksvaardigheden om je op te leiden tot onderzoeksmatig schoolleider. Je leert het systematisch vaststellen, onderzoeken en verbeteren van leerling- en schoolresultaten. In de opleiding staat de onderzoekende schoolleider die leiding kan geven aan een school met een onderzoeksmatige cultuur centraal. De Master Educational Leadership is geaccrediteerd door de NVAO en geeft een door de overheid erkende hbo mastergraad van Master of Arts.

Hogeschool Viaa

Meer over Hogeschool VIAA

Hogeschool Viaa is een kleinschalige hogeschool in Zwolle. We vinden persoonlijk contact belangrijk en dat houdt in dat je begeleiding op maat kunt verwachten. We bieden verschillende routes aan, zodat onze nascholing voor iedereen toegankelijk is. We werken samen, onderzoeken en adviseren de beroepspraktijk in verschillende domeinen: onderwijs, zorg, welzijn, theologie, management en bestuur. Onze expertise ligt in het bevorderen van de samenwerking tussen deze domeinen om zo de beroepspraktijk te vernieuwen en te verbeteren.

Zingeving en bezieling zitten in het DNA van onze hogeschool en zijn een leidraad voor ons handelen. Wij zien onze studenten en cursisten als unieke personen en zijn verheugd dat we mogen bijdragen aan hun persoonlijke en professionele groei.