master health care & social work

Over Master Health Care & Social Work

Wil jij meer grip krijgen op de dynamiek en complexiteit van vraagstukken die zich afspelen binnen zorg en welzijn? Wil je meer kennis en vaardigheden in huis hebben om de nieuwste ontwikkelingen te volgen, maar ook zelf bij te dragen aan kennisontwikkeling, innovatie en professionalisering? In de tweejarige master Health Care & Social Work leer je hoe je onderzoek kan inzetten voor professionalisering van de zorg- en welzijnspraktijk en hoe je innovatie binnen deze domeinen kunt stimuleren. Je ontwikkelt een kritische blik om beleid te vormen dat (technologische) ontwikkelingen ondersteunt en bevordert. Bovendien ontwikkel je het vermogen om complexe vraagstukken te analyseren en hierop in te spelen met innovatieve oplossingen.

Saxion

Meer over Hogeschool Saxion

Verdiepen, verbreden of switchen van carrière? Saxion biedt een uitgebreid aanbod aan hbo-opleidingen en scholingsmogelijkheden. Volg de studie waar je altijd van droomde of ontwikkel jouw kennis en vaardigheden met een cursus of enkele modulen. Studeren in deeltijd in combinatie met werk en privé kan een uitdaging zijn. Daarom zorgt Saxion voor persoonlijke begeleiding en flexibel onderwijs met een mix van online en fysieke bijeenkomsten. In het deeltijdonderwijs staan vraagstukken uit jouw eigen relevante praktijkomgeving centraal. Jouw verse kennis en skills pas je dus meteen toe in de dagelijkse praktijk. Onze docenten komen uit het werkveld en helpen je graag om theorie, praktijk en innovatie te verbinden.