pedagogisch educatief professional

• Vlissingen

• Niveau: Associate Degree

Over Pedagogisch Educatief Professional

Heb jij oog voor talenten van kinderen? En wil jij een belangrijke rol spelen bij de ontwikkeling van kinderen en hun talenten tot bloei laten komen? Dan is deze Associate degree Pedagogisch Educatief Professional iets voor jou!

Een professional voor kinderen van 0 tot 14 jaar oud
Kinderen in de leeftijd van 0 tot 14 jaar oud zijn volop in ontwikkeling. Ouders, opvoeders, de school, de kinderopvang en alle andere partijen in het netwerk van een kind dragen hier aan bij. Jij bent straks degene die ervoor zorgt dat kinderen hun talenten ontwikkelen. Vanuit een gerichte observatie kun je behoeftes bij kinderen signaleren. En weet je hoe je een behandelingsplan voor normale of licht problematische ontwikkelvraagstukken kunt uitvoeren. Denk aan zindelijkheid, taalverwerving en omgaan met cultuurverschillen bij 0 tot 8 jarigen of aan opstandig gedrag, huiswerkbegeleiding, overgang van basisschool naar het voortgezet onderwijs en gamen bij 8 tot 14 jarigen. Bij meer problematische vraagstukken weet je precies welke professional je kunt in schakelen en zie je er op toe dat alle partijen betrokken blijven bij de ontwikkeling van het kind.

Hogeschool Zeeland

Meer over HZ University of Applied Sciences

Vind een specifiek opleidingsaanbod voor werkenden bij HZ. Met locaties in Vlissingen en Middelburg is HZ voor heel Zuidwest-Nederland goed bereikbaar. Kies voor HZ als je:

- een persoonlijke benadering en goede begeleiding belangrijk vindt
- een officieel erkend diploma wil behalen
- je professioneel wilt ontwikkelen. Leer wat jouw goede kwaliteiten zijn en hoe je dit inzet in je werk
- je netwerk wilt vergroten. Medestudenten delen ervaringen en inspireren
- je kennis wilt verdiepen en je praktijkgericht wilt leren
- een goede balans tussen studie, werk en privéleven wilt

We zijn trots dat HZ al jaren in de landelijke top 3 van beste hogescholen in de Keuzegids staat.