pedagogisch management kind en educatie

Over Pedagogisch Management Kind en Educatie

Wil je pedagogische en educatieve vakkennis combineren met ondernemingslust voor het managen van een kinderopvangorganisatie of instelling in de jeugd- of gehandicaptenzorg? Met Pedagogisch Management Kind en Educatie ontwikkel je alle benodigde kwaliteiten in je eigen tempo. Je bent straks in staat om je organisatie op basis van kennis en competenties op het gebied van pedagogiek en management naar een hoger plan te tillen. Pedagogisch Management Kind en Educatie is de enige opleiding in Nederland die pedagogiek en educatie én management met elkaar verbindt. Hij leidt professionals op voor een leidende, coachende of adviserende rol binnen organisaties en instellingen in de sociaal (ped)agogische sector. Hierbij valt te denken aan de kinderopvang, (speciaal) onderwijs (po/vo), jeugdzorg of gehandicaptenzorg.

Windesheim Hogeschool

Meer over Windesheim

Ontdek het brede opleidingsaanbod van hogeschool Windesheim bij de vestigingen in Almere en Zwolle. Van deeltijdbachelors, associate degrees, masters, post-hbo’s, cursussen, modules tot keuzeprogramma’s. Van zorg en onderwijs tot coaching, business en techniek. Voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen of verdiepen. Studeren bij Windesheim betekent:

• Studeren bij de op één na beste grote hogeschool van Nederland.
  • Een persoonlijke en flexibele studieroute; je combineert studie, werk en privé op jouw manier.
  • Samenwerken en kennis delen met andere professionals.
  • Complexe praktijkvragen zijn leidend en al jouw opgedane kennis pas je direct toe in de praktijk.
  • Wij helpen je graag bij het vinden van een deeltijdopleiding of cursus die bij jouw wensen, ambities, werk- en privéleven past.