verpleegkunde (hbo-v)

• Vlissingen

• Niveau: Bachelor

Over Verpleegkunde (HBO-V)

Wil jij de gezondheid van mensen bevorderen? Bij de deeltijdopleiding Verpleegkunde word je opgeleid om mensen die om zorg vragen te ondersteunen. Je leert klinisch te redeneren waarmee je vast stelt wat er aan de hand is en welke verpleegkundige zorg er nodig is. Je let niet alleen op de aandoening zelf, maar je bekijkt het complete plaatje van de patiënt. Hoe kan degene er in het dagelijks leven mee om gaan en heeft hij of zij zelf regie in handen? In hoeverre kan er preventief iets gebeuren? Je luistert goed naar de patiënt en samen maken jullie keuzes voor zorg. Als er zorgverleners van andere disciplines nodig zijn, dan zorg je voor een goede samenwerking. Je bent de coördinator in het zorgproces. Sta jij dicht bij de patiënten en wil jij een breed inzetbare verpleegkundige worden? Combineer werken en studeren en kies voor hbo Verpleegkunde in deeltijd.

Hogeschool Zeeland

Meer over HZ University of Applied Sciences

Vind een specifiek opleidingsaanbod voor werkenden bij HZ. Met locaties in Vlissingen en Middelburg is HZ voor heel Zuidwest-Nederland goed bereikbaar. Kies voor HZ als je:

- een persoonlijke benadering en goede begeleiding belangrijk vindt
- een officieel erkend diploma wil behalen
- je professioneel wilt ontwikkelen. Leer wat jouw goede kwaliteiten zijn en hoe je dit inzet in je werk
- je netwerk wilt vergroten. Medestudenten delen ervaringen en inspireren
- je kennis wilt verdiepen en je praktijkgericht wilt leren
- een goede balans tussen studie, werk en privéleven wilt

We zijn trots dat HZ al jaren in de landelijke top 3 van beste hogescholen in de Keuzegids staat.