hbo-verpleegkunde

• Niveau: Bachelor
  • Kosten: €6456 per jaar

Over HBO-Verpleegkunde

De deeltijdopleiding HBO-Verpleegkunde is praktijkgericht en gericht op de pijlers ethiek, Evidence Based Practice en ontwikkeling. Op basis van nieuwe ontwikkelingen leer je de beste zorg te bieden.
Je houdt van je vak vanwege de cliënten, de variatie en de complexe omgeving van de zorg. Omdat je graag een bijdrage wil leveren aan vernieuwingen in jouw werk, ben je toe aan een volgende stap. Je wil deeltijd HBO-Verpleegkunde studeren waarbij je een helikopterview ontwikkelt om de verpleegkundige zorg naar een hoger niveau te tillen.

Tijdens de deeltijdopleiding verpleegkunde leer je alle vaardigheden die je als algemeen hbo-verpleegkundige nodig hebt. Ethiek, Evidence Based Practice en beroepsontwikkeling lopen als een rode draad door het onderwijsprogramma. Je verdiept je in klinisch redeneren en leert inventariseren welke veranderingen de zorg nodig heeft en hoe jij deze vanuit jouw ondernemende houding kunt doorvoeren.

Na deze HBO-Verpleegkunde deeltijdopleiding mag je je Bachelor of Science noemen.

Het werkveld is betrokken bij de ontwikkeling en uitvoering van het programma. Zo worden gastsprekers en ervaringsdeskundigen uitgenodigd om meer te vertellen over de praktijk. Want voor een groot deel leer je in de praktijk, op jouw werkplek. Daarnaast volg je online lessen en lessen op locatie, ofwel: blended learning. De betrokkenheid van docenten bij studente

Aanmelden kan tot

Avans Hogeschool

Meer over Avans Hogeschool

Je overweegt om een van onze praktijkgerichte hbo-opleidingen te gaan volgen. Je hebt een leuke baan, maar je wilt méér. Je wilt je blijven ontwikkelen. Doorgroeien in je werk. Je kennis verdiepen. Een carrièreswitch maken. Dan ben je bij Avans Hogeschool aan het juiste adres!

Wij bieden zowel voltijd- als deeltijdopleidingen binnen verschillende vakgebieden aan. Voor studenten die ambitieus én idealistisch zijn, met een ‘hands-on-mentaliteit’. Van finance en management tot zorg en onderwijs. En je hebt keuze uit een 2-jarige Associate degree, een 4-jarige bachelor of een 1 of 2-jarige master. Ben je op zoek naar gerichte vakkennis, maar 2 of 4 jaar in de schoolbanken zie je niet zitten? Dan zijn onze cursussen van 10 of 20 weken iets voor jou. Avans zet je op voorsprong, je leven lang. Dat is wat wij de wereld brengen.